torsdag 17 juni 2010

Tik Tok

Jag måste skriva något så ni vet att jag lever.

JAG LEVER!

Och jag har kul. Har sen sist inte gjort några nya spännande saker men jag trivs och njuter av det fantastiska vädret, vackra miljön och härlig poolkultur.
Eller jo, lite spännande saker händer. Igår träffade jag på två härliga typer vid namn Andreas och Victor, från Värnamo.
Andreas är en barndomskamrat. Vi åkte ner mot Laguna Beach, upp till Top of the World, vidare till Newport Beach Pier och sedan tillbaka längs med PCH (Pacific Coast Highway) för att stanna till på Yogurtland (så nu är även de medlemmar i min nystartade klubb: "I <3 yoggiland". Ska börja trycka upp t-shirtar nästa vecka).

Vi har haft lite härligt besök från San Fransisco också (eller lite söder om San Fran).

Jag har besökt Saddleback Church igen, ensam denna gång. Jag hade då aldrig trott för ett år sedan att jag skulle stå där och sjunga Ropa till Gud (fast på engelska såklart!) tillsammans med 3000 andra personer i en fullsatt lokal. Det var oerhört mäktigt.

I helgen åker jag troligtvis upp till Becca för att göra det man gör i Malibu, vilket är ALLT och inget. Jag vet inte våra exakta planer, desto mer spännande dock. Spontana händelser blir ofta oförglömliga minnen.

Klockan tickar på och tiden flyger iväg som aldrig förr. Tanken på att jag bara har fyra veckor kvar börjar göra mig lite vemodig och oerhört exalterad på samma gång.

8 dagar kvar tills Maja intar staterna.

Frank Sinatra - I get a kick out of you

1 kommentar:

  1. Yoggiland! Skicka en t-shirt till mig. Tack för en fantastisk trevlig kväll i OC Amanda!

    SvaraRadera