onsdag 3 mars 2010

iPool

I hopp om att få en lugn dag ute i solen tog jag med mitt pick och pack (skolböcker, iPod, roman och handduk) ut till hammocken. Då jag passerade poolen lyckades min lilla listiga badsugna 4-åriga iPod slinka sig ur min famn och ta ett litet dopp. Vilket resulterade i att även jag fick mig ett litet snabbt dopp i den iskalla poolen. BUMMER! Försöker se det som ett tecken på att jag borde skaffa mig en ny (vilket jag tänkt i ett års tid nu).

Annars blev det en väldigt lugn och skön dag. Solbrännan börjar smyga fram och jag fick en hel del plugg ur vägen.
Har, sen jag kom hit, läst Nicholas Sparks-böcker (Han skrev t.ex. The Notebook, A walk to remember, Dear John) - perfekt sommarlitteratur. Är för tillfället insnöad i The Last Song.

Blev även en långpromenad med Lily i mina nya träningsskor.

3 veckor kvar tills la familia kommer, tjenare vad tiden rullar iväg.

Good Night Folks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar