tisdag 9 mars 2010

Disneyland

Jag ber om ursäkt för att jag upprepar mig, men tiden går så fort så jag hänger inte med i svängarna. Bara två veckor kvar tills Alienssons är här.

I lördags slappade jag hela dagen. Vädret var inte på topp, regn och blåst tvingade mig att stanna inomhus. På kvällen blev det filmkväll hemma hos Peggy. Johannes, nu har jag sett Fight Club så nu har vi något mer att diskutera kring när du kommer!

I söndags hände något stort. Megastort. Megasuperstort. Jag köpte ett årspass på Disneyland, WIIIII!
Jag och Peggy hade en kanondag i Walt Disney's värld där allt kan hända (?!). Knappt någon väntetid alls för att få åka de mest häftiga ting. Coolaste idag var nog 3D-filmen Captain E-O med Micheal Jackson i huvudrollen. I en kö träffade vi på två andra svenska tjejer, världen är allt bra liten ibland.

Nu väntar en hel del plugg innan Spring Break nästa vecka!

Dagens låt: Elefant - När du går

2 kommentarer:

  1. WOW! Woaaw, vad du upplever!
    Skivka dig ettsvar tillbaka imorse på mobilen, fick du det?!
    sverige fint!
    Saknis dig men SOM du står mig nära ändå!
    romeo

    SvaraRadera
  2. (Lyssna på damien rice nyss. längesen han sjöng för mig)

    SvaraRadera