torsdag 29 april 2010

The Girl Next Door

Mitt facebook-förbud är nu över.
Dagarna glider mig förbi. Blev ännu ett besök på Yoggiland igår, min och Peggys nya tradition. En gång i veckan ska det bli av.
Jag har haft väldigt mycket att hålla igång i tankarna den senaste veckan, lite beslut som måste fattas och nya drömmar som dykt upp.
Så det plus lite nervositet inför mina Finals har tyngt ner mig lite, men jag är på väg uppåt igen. Man kan inte annat när man har underbara människor, sol och god mat runt omkring sig.

Saknar min cykel och ett piano. Saknar inte motvind, blåsten idag fick nästan hela taket att flyga iväg, och ja då överdriver jag ganska mycket såklart. Annars är vädret kanonfint.

The Girl Next Door: Maria Montazami. Vi bor tydligen i samma lilla ort, Laguna Niguel. Det ni!
Svenska Hollywoodfruar nästa?! Nej tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar