lördag 20 februari 2010

America's GOT talent

Igår var jag på en talang-show utan dess like. Tre tioåringar (varav två pojkar) framförde den legendariska dansen till Beyonce's megahit "Single Ladies" vilket fick mig att skratta så att tårarna rann. En femårig kille visade grymma Micheal Jackson-moves också, så bra!

Idag tog jag en biltur ner mot Laguna Beach, väl inne i centrum fick jag inte tag på någon parkeringsplats så jag vände tillbaka på Pacific Coast Highway och hamnade ett par minuter bort. Letade reda på en subway, köpte lunch, letade reda på en bänk med magisk utsikt (se bilden nedan) och njöt verkligen av livet.




Jag hittade sedan en fridfull och vacker strand där jag placerade mig i ett par timmar och läste i min lilla "Dear John"-bok. En underbar eftermiddag helt enkelt.



Nu försöker jag ändra om min blogg lite vilket inte går vidare bra, ska leta upp någon som kan hjälpa mig på den fronten. Teknik är som sagt inte min grej.

1 kommentar:

  1. svårt o hhitta in till kommentarrutan bara du! (du vill ja ha måga kommentarer ju!)
    men annars tkr jag om hur du stökar me bloggen! MANDY CALIFORNIA, vilka grejer!
    prins romeo

    SvaraRadera