fredag 5 februari 2010

Cry me a river

Just nu är kl 23 (11pm), fredag, och det spöregnar ute.
Idag när jag gick från min mattelektion (har nu genomgått mitt första matteprov och det kändes väldans bra) så såg jag framför mig hur Justin Timberlake och några bakgrundsdansare stod där på gräsmattan utanför colleget och spelade in en ny musikvideo till låten Cry me a river i regnet. Väldigt roligt för stunden.

De senaste dagarna har gått väldigt fort, inte gjort så mycket speciellt men ändå njutit av de faktum att jag trivs, att min familj kommer snart och att det är mycket jag vill hinna med på den lilla (?!) tid jag har kvar här. Så nu är det dags att ta tag i min "To-do-in-California"-lista. Här är några exempel från den:
  • surfa
  • walk of fame (check)
  • univeral studios
  • Disneyland, många gånger
  • åka pariserhjulet på Sanat Monica Pier (check)
  • se Hollywood Hills och skylten (check)
  • se en Baseball-match live
  • se en Basket-match live
  • Los Angeles ZOO
  • shoppa på Third st. (check)
  • drive-in bio

plus mycket mer...

Imorrn blir det lite plugg, vila och förhoppningsvis 3D-IMAX-bio med Noomi. Kanske även en liten mysig tur ner till Laguna Beach?! God only knows..

1 kommentar:

  1. Hej Amanda!

    Vad kul du verkar ha! Bernd hälsar att du kan stryka baseball-live fran din lista... Han menar att det är väldigt langtrakigt(som att titta pa schack eller IFK Göteborg... =)

    Massa kramar!
    (kusin) Hanna

    SvaraRadera